
Zrozumieć internet to zrozumieć przyszłość Public Relations
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Przez ostatnie dwadzieścia lat przyzwyczailiśmy się do traktowania internetu jako zjawiska totalnego, wszechobecnego i opanowanego na miarę swojego chaosu. Taki stan rzeczy ukształtował całe pokolenie PRowców i ich podejście do komunikacji. Jednak nic nie trwa wiecznie.