
What Feels "Native"? - Interview With Matan on Flutter Rendering
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
We interviewed Matan Lurey-and Engineer working on Impeller on the Flutter team!
We talked to him about the decisions and underlying mechanics driving Flutter, the current state of Flutter shader development, what makes Flutter feel more or less "native", and more!
Links:
https://x.com/MatanLurey
https://x.com/algebrandon (Flutter 3D shader demos)
https://docs.flutter.dev/ui/design/graphics/fragment-shaders