
Top Down Vs. Bottom Up Considerations to Handwriting Needs and Assessments
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Top Down Vs. Bottom Up Considerations to Handwriting Needs and Assessments: Candid conversation about assessing handwriting readiness and top down vs bottom up handwriting assessments.
Article referred to in todays conversation:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22646685/
Kennedy J, Brown T, Stagnitti K. Top-down and bottom-up approaches to motor skill assessment of children: are child-report and parent-report perceptions predictive of children's performance-based assessment results? Scand J Occup Ther. 2013 Jan;20(1):45-53. doi: 10.3109/11038128.2012.693944. Epub 2012 May 31. PMID: 22646685.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.