Stop Complaining, Start Doing: Managing Complaints in Dental Practices
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, Justin and Jon tackle the all-too-common habit of complaining. While everyone does it, they explore strategies for managing complaints—whether your own or those from your staff. Jon, originally from France, knows a thing or two about the art of complaining. The episode highlights the critical importance of effective communication, setting clear expectations, and using data to back up concerns. Their key takeaway? Stop complaining and start doing!
Chapters:
- (00:00) - Introduction and Episode Overview
- (00:14) - The Art of Complaining in Dentistry
- (03:13) - Effective Communication and Setting Expectations
- (05:41) - Handling Vendor Relationships
- (09:25) - Employee Performance and Feedback
- (17:08) - The Challenge of Changing Software
- (21:22) - Communication Breakdowns and How to Avoid Them
- (28:44) - Final Thoughts and Key Takeaways
まだレビューはありません