Season 2, Episode 5: Managing Up - Applying Management Best Practices for Career Success
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Join Judson and Jerome for a discussion on the topic of managing up. In this episode, the career coaches share how applying the best practices of a good manager can propel you to career success. The concept of managing up is often used as a remedy for navigating the workplace with a supervisor who is overwhelmed and not providing good leadership. Actually, there are a number of scenarios where an employee may want to 'manage up' to help his/her supervisor and team achieve goals.
You can reach the podcast at UpLevelCareers@gmail.com. We'd love to hear your feedback!
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
まだレビューはありません