S2 Episode 5 - UDL 2.0 and the Inflection Point: Inclusion, Agency, and the Role of AI
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
The conversation emphasises UDL as an inclusive framework for removing barriers to learning, not a prescriptive teaching method.
Key principles are providing multiple means of representation, engagement, and expression. Recent revisions (v3.0) underscore agency (student ownership/co-design) and equity (recognising cultural identity) by shifting from "providing" to a focus on co-creation and moving beyond the concept of "expert learners."
Implementing UDL, supported by technology, leads to better outcomes by fostering a learner-centric approach and dignity.
まだレビューはありません