 
                Na tému: Umelá inteligencia pomáha v práci, ale nenahrádza našich zamestnancov, hovorí manažér Amazonu na Slovensku
カートのアイテムが多すぎます
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
            
                    
                
      
  
            
            
        
カートに追加できませんでした。
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
しばらく経ってから再度お試しください。
            
                    
                
      
  
            
            
        
ウィッシュリストに追加できませんでした。
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
しばらく経ってから再度お試しください。
            
                    
                
      
  
            
            
        
ほしい物リストの削除に失敗しました。
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
しばらく経ってから再度お試しください。
            
                    
                
      
  
            
            
        
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
- 
    
        
 
	
ナレーター:
- 
    
        
 
	
著者:
このコンテンツについて
Reverzné centrum Amazonu v Seredi vzniklo v roku 2017 a aj optimalizácie a inovácie sú v spoločnosti to, čo ju posúva vpred. Preto využívajú aj čoraz vyspelejšiu umelú inteligenciu. Marek Hajdů, Senior Operations Manager pre Outbound v spoločnosti Amazon, riadi oddelenie, ktoré je zodpovedné za spracovanie a odosielanie položiek, ktoré sa do Serede dostanú. Ako im pomáha AI?
Podcast vznikol v spolupráci s Amazon. Celý článok aj s videom relácie nájdete TU.
                        
 
  
まだレビューはありません
                 
            
        