
Na tému: Umelá inteligencia pomáha v práci, ale nenahrádza našich zamestnancov, hovorí manažér Amazonu na Slovensku
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Reverzné centrum Amazonu v Seredi vzniklo v roku 2017 a aj optimalizácie a inovácie sú v spoločnosti to, čo ju posúva vpred. Preto využívajú aj čoraz vyspelejšiu umelú inteligenciu. Marek Hajdů, Senior Operations Manager pre Outbound v spoločnosti Amazon, riadi oddelenie, ktoré je zodpovedné za spracovanie a odosielanie položiek, ktoré sa do Serede dostanú. Ako im pomáha AI?
Podcast vznikol v spolupráci s Amazon. Celý článok aj s videom relácie nájdete TU.