
Mehrnaz Campbell in conversation with Nina Fyhn, Commercial Excellence Manager, Sanofi
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
This month's Digital Transformation Series is another thought-provoking conversation.
Mehrnaz Campbell was joined by Nina Fyhn, Commercial Excellence Manager, Immunology North Europe at Sanofi.
With over 25 years' experience in pharmaceutical sales roles, Nina brings a wealth of insight and a refreshingly honest perspective.
We discussed:
- The importance of authenticity in communication with HCPs
- Moving away from buzzwords to address real industry challenges
- Why it's time to speak more openly about what’s working and what isn’t working in Pharma
まだレビューはありません