
Love Your Customers, Grow Your Business w/ Gain Relationship
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
This Valentine’s Day, we’re talking about the most important relationship in business - the one with your customers.
On this episode of Sync or Sink, we’re joined by Sophia Agustina and Margaret Safford, co-founders of Gain Relationship, to explore the 9 Cs Framework—a go-to-market strategy designed to bring you closer to your customers and drive real business impact.
From trust and alignment to meaningful relationships, we’ll dive into how being truly customer-centric can fuel growth and long-term success. Tune in to learn how to make your customers love you - so you can love those revenue results right back!