
Liberation Pedagogy, Epistemic Humility, and Flourishing (Louise Younie)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
This month, Professor Louise Younie from the Institute of Health Sciences Education at QMUL shares three ideas that have shaped her journey as an academic, a general practitioner, a person living through cancer diagnosis and treatment, and a creative teacher. Louise's work focuses on using creative enquiry to explore professional identity formation, human flourishing, and humanising medicine.
1) Pedagogy of the Oppressed by Paolo Freire. Seabury Press, 1970 2) Epistemic Injustice: Power and the Ethics of Knowing by Miranda Fricker. Oxford University Press, 2007 3) Flourishing Spaces website - https://www.creativeenquiry.co.uk/
まだレビューはありません