How do we teach science with attention to language needs? (with Myra Lam)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
This week, Dan and Sam are joined by elementary school teacher, Myra Lam, to talk about teaching science with attention to language needs. She discusses the strategies she uses in her classroom that have supported her multilingual students.
Resources:
- Why you should stop pre-teaching science vocabulary and focus on students developing conceptual meaning first (STEM Teaching Tool #66)
- Science in the City by Bryan Brown
- Thinking and Feedback Protocol
- Knowles Teaching Fellowship
- Pedagogy of Hope by Paulo Freire
Follow along and send us the questions YOU have about science education!
@SciEdPod on Instagram and Twitter
unpackeverythingpod@gmail.com
Our music is 'Rainbows' by Scott Buckley released under CC BY 4.0.
まだレビューはありません