
Episode Two: In conversation with Andrew Jervis, Co-founder & CEO of ClickMechanic
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this week's edition we are joined by Andrew Jervis, the CEO and co-founder of ClickMechanic.
ClickMechanic is the UK's market leading platform that connects car owners who need repairs, servicing and inspections to the UK's best mechanics.
Andrew discusses the formation of clickMechanic and its origins back in 2012.
We have a brief insight into their marketing process and how they measure a successful campaign.
He reflects with great pride on how his team managed to deal with adversity when faced with the COVID pandemic last year and how they innovated quickly to continue their growth.
Finally, Andrew discusses the importance of having a robust, ongoing SEO strategy and the lessons learned along the way in its implementation.