Ep. 22 - The perpetual Reinvention of the Open Innovation Models
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
“We are obsessed with showing the results of our Innovation activities both outside and inside Telefónica.” says Agustin Moro, Director of Innovation Services at Telefónica. Thus far they have produced over 700 million in revenue and 200 million in cost savings.
Here are the 5 tips of Agustin to Open Innovation managers:
- Set clear goals and expectations and socialize/communicate them internally
- Be relevant
- Be consistent and keep up also when results are not coming
- Don’t take shortcuts
- Be ready to hack the system since “doing Open Innovation is not just investing. It is changing the corporate culture”.
まだレビューはありません