
De wetenschap achter brand love: zo beïnvloedt emotie merkvoorkeur
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Welkom bij Common Ground, de podcast van Playground over merkactivaties, festivals en de kracht van beleving.
In deze eerste aflevering onderzoeken we waarom beleving zo’n sterke marketingtool is. Waarom kiezen merken tegenwoordig voor live ervaringen? En wat maakt een merkactivatie nu echt memorabel?
Samen met gedragswetenschapper Maud van Hecke duiken we in de rol van emotie en zintuigen bij merkvoorkeur. We hebben het over impact, herinnering, en hoe je als merk van aanwezigheid naar merkvoorkeur beweegt.
We nemen je mee van beleving naar brand love.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.