
Attributing What Works in Your Marketing and Advertising Mix with Sergio Alvarez (Ep 10)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Pinpointing that last point of marketing or advertising that leads to a sale or conversion is crucial, but real attribution has been so tough for most agencies and brands. Understanding what works can make or break your budget and your business unless you make the pivotal shift with the right data.
Sergio Alvarez, the CEO of Ai Media Group, joins Shark and Dustin as they discuss how to give proper credit to your media mix can make or break your success in marketing and advertising.
The Home Services Growth Summit happens in Atlanta on February 27-28, 2024. Join us and find out more and join us at https://homeservicesgrowthsummit.com.