
844: Why $1,000 Hotel Rooms Are Booming & Service is Sinking
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Luxury is booming, but so are guest complaints. Today, hashtag#novacancynews discusses the return of Starwood Hotels, the explosive growth of ultra-luxury hotels, and systemic service failures plaguing the hotel industry.
🛎️ Special thanks to our advertiser, Actabl – giving hoteliers the power to profit. Visit actabl.com for more.
📌 In this episode, you’ll learn:
Why courage—not experience—is the leadership trait hotels desperately need right now
Why $1,000+ hotel rooms are no longer rare—and who’s actually staying in them
What makes Treehouse Hotels quirky and Baccarat Hotels ultra-luxurious
How Starwood’s brand comeback is shaking up the luxury space
What irrationally good service really means (and why it’s now table stakes)
Glenn & Anthony’s take on economic instability and how it’s impacting hotel development
The real reasons why international travelers are skipping the U.S.