
59 - Realism in Game Design
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
With video games reaching photorealistic levels of graphical fidelity, the way we think about realism in game design is beginning to change. This week, Aidan goes over his heuristics on designing for realism in video games.
Website: panicmode.net
Twitter: twitter.com/panicmodedotnet
Facebook: fb.me/panicmodedotnet
Medium: medium.com/panicmode
YouTube: tinyurl.com/panicmode
Show Notes:
WIRED - The New 'Demon's Souls' Remake Tries Too Hard to Be Realistic:
https://bit.ly/3qtwRyH
WIRED - How Video Games Are Saving Those Who Served:
https://bit.ly/2VL2DZH
Music:
Ambient by Kevin MacLeod (https://incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0