
#24 | Christine Sotelo-Dag, Intercom
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
The secret to messaging that resonates? Start with empathy, not features.
Before you put pen to paper, make sure you truly understand your customer’s challenges, aspirations and feelings.
That’s how you find the emotive hook to bring people into your story.
In this episode of Adventures In Messaging, Christine Sotelo-Dag, Group PMM at Intercom, gives amazing advice on how to root messaging in empathy, including:
--- Connecting the dots between the pains both customers and prospects are experiencing
--- Clarifying the problems that your solution solves for them
--- Constantly checking that you’re using customer language, not internal vernacular
Personally, I’m a huge fan of Intercom’s messaging and Christine’s team’s work — so I love getting this behind-the-scenes look at how they do things.