#217: Iran, olja och guldaktier
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
Ska man köpa dippen nu?
Finanskursen.se
I avsnitt 217 pratar vi om Hormuzsundets köplägen
-Vad kan hända med Irankriget? (Sannolika scenarion)
-Vad är innebörden av högre oljepriser på lång sikt för hela världen och gruvaktier?
-Ska guldpriset och guldaktier gå ned mer?
-Varför man ska fokusera på producerande gruvbolag istället för developers OM det blir långvarigt krig
-Varför man ska köpa tech om/när de blir billiga pga deras artificiella cykel
-Är guldpriset på botten? Jämförelser med 1970-80 och 2000-2010.
-Steppe Gold bör ge 70% av nuvarande börsvärde i kassaflöde under kommande 3 månader
-Steppe Gold Q4 rapport inom 2 veckor; moment of truth
adbl_web_anon_alc_button_suppression_t1
まだレビューはありません