『The Sentient Enterprise』のカバーアート

The Sentient Enterprise

The Evolution of Business Decision Making

プレビューの再生
プレミアムプランに登録する プレミアムプランを無料で試す
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。 *適用条件あり。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

The Sentient Enterprise

著者: Oliver Ratzesberger, Mohanbir Sawhney, Thomas H. Davenport - foreword
ナレーター: Walter Dixon
プレミアムプランに登録する プレミアムプランを無料で試す

期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥1,100 で購入

¥1,100 で購入

このコンテンツについて

Mohan and Oliver have been very fortunate to have intimate views into the data challenges that face the largest organizations and institutions across every possible industry - and what they have been hearing about for some time is how the business needs to use data and analytics to their advantage.

To really address the data concerns of today's enterprise, they wanted to find a way to help enterprises achieve the success they seek. Not as a prescriptive process - but a methodology to become agile and leverage data and analytics to drive a competitive advantage.

You know, it's amazing what can happen when two people with very different perspectives get together to solve a big problem. This evolutionary guide resulted from the a-ha moment between these two influencers at the top of their fields - one, an academic researcher and consultant, and the other, a longtime analytics practitioner and chief product officer at Teradata.

Together, they created a powerful framework every type of business can use to connect analytic power, business practices, and human dynamics in ways that can transform what is currently possible.

©2017 John Wiley & Sons, Inc. (P)2020 Gildan Media
マネジメント マネジメント・リーダーシップ 出世 意思決定・問題解決
まだレビューはありません