The Real Mad Men of Selling
The Best of J. Douglas Edwards
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
30日間の無料体験を試す
期間限定
プレミアムプラン3か月
月額99円キャンペーン開催中
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。
*適用条件あり。詳細はこちら。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
¥3,000 で購入
-
ナレーター:
-
J. Douglas Edwards
このコンテンツについて
J. Douglas Edwards is the man who first introduced Tom Hopkins to professional selling. He was the sales trainer of the 1950s, 1960s, and 1970s. He trained over 200,000 salespeople a year for over 20 years. Hired by corporations around the world, Mr. Edwards began a crusade to change the image of the stereotypical salesperson that Tom Hopkins carries forward today.
In The Real Mad Men of Sales, you'll learn:
- Assumptive tie-down test closes that let you know if they're moving toward the sale or not
- How to properly handle a situation where there is a time lag with no way to close the product sale on the first visit
- The power of written instructions in sales
- Seven advanced closing strategies
- Strategies for enlisting the aid of others in the final close
- The most powerful single closing method used by top pros around the world
- How to get the approval when you hear, "I need to talk it over with..."
まだレビューはありません