『The Murder Business』のカバーアート

The Murder Business

How the Media Turns Crime into Entertainment and Subverts Justice

プレビューの再生
¥1,499で会員登録し購入 ¥1,400で会員登録し購入
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。 *適用条件あり。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

The Murder Business

著者: Mark Fuhrman
ナレーター: Kirby Heyborne
¥1,499で会員登録し購入 ¥1,400で会員登録し購入

期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,000 で購入

¥2,000 で購入

このコンテンツについて

Media and law enforcement work at cross-purposes. Law enforcement wants to solve a case as fast as possible and put the guilty behind bars. The media wants a case to drag on as long as humanly possible and do all they can to extricate every last bit of drama—drop by bloody drop—in order to hold the attention of the millions of viewers who have gotten hooked. Law enforcement must abide by rules. The media make their own rules, or break them, or find loopholes to work around them.

If people knew how it's done—how the media seduce, buy, bribe, and corrupt, like an inevitable, malignant cancer on a murder investigation—they might be too sickened to buy the next ticket to the carnival. But as Mark Fuhrman relates in The Murder Business, a heinous crime can produce many victims, and high-profile murders can hurt innocent people who get burned by the spotlight, whether or not they sought it out themselves. This searing indictment of the media shows how the criminal justice system can be manipulated by money, power, politics, fame—and all too often, ratings.

©2009 Mark Fuhrman (P)2009 Phoenix Books, Inc.
ジャーナリズム ノンフィクション犯罪 メディア研究 ライティング・出版 単語・言語・文法 政治・政府 殺人 法律 社会科学 経済学 自由・安全
まだレビューはありません