『The Monster That Ate Marketing』のカバーアート

The Monster That Ate Marketing

A Leader’s Guide to Reimagining, Reengineering, and Reinvigorating the Modern Marketing Department

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
タイトルを¥1,330 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

The Monster That Ate Marketing

著者: Jeff Reynolds
ナレーター: Jon Vertullo
タイトルを¥1,330 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥1,900 で購入

¥1,900 で購入

このコンテンツについて

Marketing leaders are suffocating under the weight of more data, more choices, and more to-dos. And there’s no technology or tool that will save us. The good news? We can save ourselves.

The Monster That Ate Marketing details the principles, practices, and mindset that marketing leaders can use to bring focus and fun back to their work. Based on lessons learned over decades as a start-up founder and marketing consultant, Jeff Reynolds provides practical ways of thinking about—and designing—a high-impact, modern marketing department.

Tame the chaos. Align your team. And do the best work of your career. Not only is it possible, but The Monster That Ate Marketing outlines mental models that need to change and the steps you need to take in order to make it your reality.

©2022 Jeff Reynolds (P)2022 Jeff Reynolds
Eコマース マネジメント マネジメント・リーダーシップ マーケティング マーケティング・セールス
まだレビューはありません