The Jobs to Be Done Playbook
Align Your Markets, Organization, and Strategy Around Customer Needs
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
30日間の無料体験を試す
期間限定
プレミアムプラン3か月
月額99円キャンペーン開催中
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。
*適用条件あり。詳細はこちら。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
¥1,700 で購入
-
ナレーター:
-
Tom Parks
このコンテンツについて
"Jobs To Be Done is key to building successful products, and this book masterfully gives a step-by-step guide on how to put it into practice."—Melissa Perri, author of Escaping the Build Trap
These days, consumers have real power: they can research companies, compare ratings, and find alternatives with a simple tap. Focusing on customer needs isn't a nice-to-have, it's a strategic imperative.
The Jobs To Be Done Playbook (JTBD) helps organizations turn market insight into action. This book shows you techniques to make offerings people want, as well as make people want your offering.
©2020 Jim Kalbach (P)2024 Ascent Audio
まだレビューはありません