
The Give to Get Principle
How Relationships & Reciprocity Build Raving Fans
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
期間限定
2か月無料体験
聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
¥900 で購入
-
ナレーター:
-
Jennifer Filzen
-
著者:
-
Jennifer Filzen
このコンテンツについて
In this short listen, Jennifer Filzen of Rock Star Marketing Squad shares the successful marketing techniques employed by several auto repair shops and small businesses across the United States. The Give to Get Principle is a culmination of their stories and the tactics they use to create raving fans. In this book, we define relationship marketing, analyze how reciprocity works in your favor, share best practices, and inspire small business owners to take their customer relations to a new, more profitable level. The Give to Get Principle is sure to spark new ideas about how you can develop a tribe of raving fans that love your business.
©2020 Jennifer Filzen (P)2021 Jennifer Filzen
まだレビューはありません