『The Future of Purpose-Driven Branding』のカバーアート

The Future of Purpose-Driven Branding

Signature Programs that Impact & Inspire Both Business and Society

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
タイトルを¥1,750 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

The Future of Purpose-Driven Branding

著者: David Aaker
ナレーター: Stephen P. Reiter
タイトルを¥1,750 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,500 で購入

¥2,500 で購入

このコンテンツについて

Today's firms need a social effort that is serous and impactful to be relevant. It's not enough to make a commitment to reduce energy or have an ad hoc unbranded budget for grants and volunteering the world needs their resources and agility to address existential threats in society, and their customers (and employees) demand it.

As an influential voice in branding and market connection, David Aaker examines how businesses can adapt their approaches for social betterment in, The Future of Purpose-Driven Branding: Signature Programs that Impact & Inspire Both Business and Society. According to Aaker, the future of branding demands that businesses:

  • Create a purpose and culture that nurtures social and environmental efforts
  • Create signature programs to carry that message
  • Build strong signature brands in part with five branding Must Dos
  • Use the signature brands to advance a business to get their endorsement and access to their resources

The Future of Purpose-Driven Branding demonstrates how firms can create signature programs, build their brands, and use them to advance a business brand, in order to maintain relevance and connect with future consumers.

©2023 David Aaker (P)2024 Morgan James Publishing
マネジメント マネジメント・リーダーシップ マーケティング マーケティング・セールス 事業開発・起業 非営利・チャリティー
まだレビューはありません