『The Contagious Commandments』のカバーアート

The Contagious Commandments

Ten Steps to Brand Bravery

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
タイトルを¥1,890 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

The Contagious Commandments

著者: Paul Kemp-Robertson, Chris Barth
ナレーター: Paul Kemp-Robertson, Chris Barth
タイトルを¥1,890 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,700 で購入

¥2,700 で購入

このコンテンツについて

Penguin presents the audio edition of The Contagious Commandments, written and read by Paul Kemp-Robertson and Chris Barth.

Contagion may alarm doctors, but marketers thrive on it. Some concepts are so compelling you have to share them. But what makes an idea so infectious you can't keep it to yourself? And how can brands produce these kinds of ideas intentionally rather than by chance?

Contagious, the globally renowned intelligence resource for the marketing industry, is dedicated to identifying and interrogating the world's most exceptional creative trends. And in The Contagious Commandments, Paul Kemp-Robertson and Chris Barth condense this valuable research into 10 strategic takeaways for your own marketing revolution.

Taking inspiration from disruptive campaigns from the likes of Patagonia, Nike, Safaricom, BrewDog, LEGO, Kenco and dozens more, The Contagious Commandments explores how companies fuse creativity, technology and behavioural psychology to achieve truly original marketing ideas that have a positive impact on society and profits - and how your brand can, too.

©2018 Paul Kemp-Robertson, Chris Barth (P)2018 Penguin Audio
マーケティング マーケティング・セールス 会議・プレゼンテーション 出世 営業・販売 広告
まだレビューはありません