『The Best Business Stories of the Year, 2002 Edition』のカバーアート

The Best Business Stories of the Year, 2002 Edition

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
タイトルを¥2,380 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

The Best Business Stories of the Year, 2002 Edition

著者: Andrew Leckey, Ken Auletta, editors
ナレーター: Eliza Foss, Beth McDonald, Jeff Woodman, Oliver Wyman
タイトルを¥2,380 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥3,400 で購入

¥3,400 で購入

このコンテンツについて

A Vintage Original

The first installment of an exciting new annual anthology - a year's worth of the most interesting, noteworthy, and best-written articles on all aspects of the business world.

Series editor Andrew Leckey and guest editor Marshall Loeb have scoured the print media, consulted with the editors of major business and general interest publications, and surveyed journalism school deans in order to find the thirty best business stories from the past 12 months. Among those selected: Ken Auletta on Herb Allen's CEO retreat, from The New Yorker; Diane Brady on Martha Stewart, from Business Week; Steve Silberman on creating a borderless global cyber-marketplace, from Wired; and many others from the pages of Harper's, The Wall Street Journal, Forbes, The Nation, and Rolling Stone.

Comprehensive in the range and consistent in the quality of the writing, this volume marks the beginning of a fascinating new anthology series.

©2002 by Andrew Leckey
Introduction copyright 2002 by Ken Auletta
(P)2002 Random House, Inc.
ジャーナリズム ビジネスライティング マネジメント マネジメント・リーダーシップ ライティング・出版 リーダーシップ 単語・言語・文法

批評家のレビュー

"[The editors] cast their net wide, picking up some excellent stories from nontraditional sources that even avid readers of the business press may have missed." (USA Today, on the 2001 edition)

まだレビューはありません