『Teaching on Days After』のカバーアート

Teaching on Days After

Educating for Equity in the Wake of Injustice

プレビューの再生

Audibleプレミアムプラン30日間無料体験

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Teaching on Days After

著者: Alyssa Hadley Dunn
ナレーター: Vivica McCrary
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

What should teachers do on the days after major events, tragedies, and traumas, especially when injustice is involved? This beautifully written book features teacher narratives and youth-authored student spotlights that reveal what classrooms do and can look like in the wake of these critical moments. Dunn incisively argues for the importance of equitable commitments, humanizing dialogue, sociopolitical awareness, and a rejection of so-called pedagogical neutrality across all grade levels and content areas. Teaching on Days After can be used to support current classroom teachers and to better structure teacher education to help preservice teachers think ahead to their future classrooms.

Book Features:

- Narratives from teachers and students that represent a diverse range of identities, locations, grade levels, and content areas.

- Examples of days after that teachers remember, including 9/11, elections, natural disasters, gun violence, police brutality, social uprisings, Supreme Court decisions, immigration policies, and more.

- Examples of days after that K-12 and college-aged students remember, including what their teachers did and didn't do.

©2022 Teachers College, Columbia University (P)2023 Tantor
教育

Teaching on Days Afterに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。