Audible会員プラン登録で、12万以上の対象タイトルが聴き放題。

Audible会員プラン 無料体験

会員は、12万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます
『Summary of Hooked: How to Build Habit-Forming Products』のカバーアート

Summary of Hooked: How to Build Habit-Forming Products

著者: Rainshine Entertainment Private Limited
ナレーター: Aditya Bansod
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥300 で購入

¥300 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら

あらすじ・解説

'Hooked: How to Build Habit-Forming Products' by Nir Eyal and Ryan Hoover is an insightful exploration of the psychology behind the creation of products and services that capture the attention and loyalty of users. Eyal and Hoover reveal the strategies and techniques used by successful companies to design products that form lasting habits. This book offers a comprehensive look at the principles of behavioral psychology and user engagement, providing valuable insights for entrepreneurs, designers, and marketers. If you're intrigued by the art and science of crafting products that people can't resist, 'Hooked' is an essential guide to understanding the mechanics of habit-forming technologies.

©2023 Rainshine Entertainment Pvt Ltd (P)2023 Rainshine Entertainment Pvt Ltd
  • 完全版 オーディオブック

Summary of Hooked: How to Build Habit-Forming Productsに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。