Social Media at Work
How Networking Tools Propel Organizational Performance
カートのアイテムが多すぎます
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
            
                    
                
      
  
            
            
        
カートに追加できませんでした。
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
しばらく経ってから再度お試しください。
            
                    
                
      
  
            
            
        
ウィッシュリストに追加できませんでした。
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
しばらく経ってから再度お試しください。
            
                    
                
      
  
            
            
        
ほしい物リストの削除に失敗しました。
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
しばらく経ってから再度お試しください。
            
                    
                
      
  
            
            
        
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audibleプレミアムプラン30日間無料体験
            
	
	
	
	
            
 
  
                オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
            
        
    
        
            
	
	
	
	
            
 
  
                オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
            
        
    
        
            
	
	
	
	
            
 
  
                30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
            
        
    
      
  
¥1,700 で購入
- 
    
        
 
	
ナレーター:
 - 
    
    
                
 
Suzanne Toren
 
このコンテンツについて
The definitive guide for using social media to build more effective organizations.
Today's networking technologies - wikis, blogs, and social networking sites - are changing how we build professional relationships and work collaboratively. In this insightful audiobook, three organizational development experts from Oracle Corporation offer executives down-to-earth strategies for leveraging the power of social media to build more effective and agile organizations, engage employees, and sustain competitiveness.
- Offers practical advice for using social media (wikis, blogs, and social networking sites) to increase organizational effectiveness
 - Presents proven recommendations for building teams, accelerating learning, and fostering innovation by adopting social networking tools
 - Shows how to tap into the power of social networks to improve organizational performance
 - Demonstrates how social media will help organizations thrive for years to come by drawing on case studies from companies like Intel, Cisco, Nokia, and others
 
                        
 
  
まだレビューはありません