
'Sell Yourself' for the Job
What It Means to 'Sell Yourself' for the Job (e-Report)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。
-
ナレーター:
-
Kathy Poelker
-
著者:
-
Peggy McKee
このコンテンツについて
Stand out and get the offer when you sell yourself for the job.
Some job seekers think that "selling yourself" means you have to change your personality or act like a super-aggressive sales rep. You don't have to do either one. But you do have to understand what it means to "sell yourself", because the job search is a sales process, and you're the product.
In this report, I give you the secret to successfully "selling yourself" for the job. Anyone can do this, and anyone can be successful. You will learn how to:
- Sell yourself in a positive, compelling way
- Clearly demonstrate why you are the one they should hire
- Write a resume that sells you with only two key improvements
- Generate opportunities with a great LinkedIn profile
- Ask two questions in the interview that help you get the offer
- Make sure every interview answer moves you another step toward the job
If you regularly get interviews but not job offers, you need to learn how to sell yourself for the job.
©2014 Peggy McKee (P)2014 Peggy McKee