Audible会員は対象作品が聴き放題、2か月無料体験キャンペーン中

  • Sådan digitaliserer man en kop kaffe

  • Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes
  • 著者: Kris Østergaard
  • ナレーター: Tobias Hertz
  • 再生時間: 6 時間 5 分

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

2024年5月9日まで2か月無料体験キャンペーン中!詳細はこちらをご確認ください
会員は12万以上の対象作品が聴き放題、アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます。
『Sådan digitaliserer man en kop kaffe』のカバーアート

Sådan digitaliserer man en kop kaffe

著者: Kris Østergaard
ナレーター: Tobias Hertz
¥ 1,610で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥ 2,300 で購入

¥ 2,300 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら

あらすじ・解説

Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign.

Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk - virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.

©2019 Gyldendal (P)2019 Gyldendal

同じ著者・ナレーターの作品

ナレーター

Sådan digitaliserer man en kop kaffeに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。