
Sådan digitaliserer man en kop kaffe
Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
期間限定
2か月無料体験
聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
¥2,300 で購入
-
ナレーター:
-
Tobias Hertz
-
著者:
-
Kris Østergaard
このコンテンツについて
Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign.
Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk - virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.
©2019 Kris Østergaard, Gyldendal Business (P)2019 Gyldendal Business
まだレビューはありません