『Play Money』のカバーアート

Play Money

Or, How I Quit My Day Job and Made Millions Trading Virtual Loot

プレビューの再生

Audibleプレミアムプラン30日間無料体験

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Play Money

著者: Julian Dibbell
ナレーター: Grover Gardner
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Play Money explores a remarkable new phenomenon that's just beginning to enter public consciousness: MMPORGs, or Massively MultiPlayer Online Role-Playing Games, in which hundreds of thousands of players operate fantasy characters in virtual environments the size of continents. With city-sized populations of nearly full-time players, these games generate their own cultures, governments, and social systems and, inevitably, their own economies, which spill over into the real world.

The desire for virtual goods - magic swords, enchanted breastplates, and special, hard-to-get elixirs - has spawned a cottage industry of "virtual loot farmers": people who play the games just to obtain fantasy goods that they can sell in the real world. The best loot farmers can make between six figures a year and six figures a month.

Play Money is an extended walk on the weird side: a vivid snapshot of a subculture whose denizens were once the stuff of mere sociological spectacle but now, with computer gaming poised to eclipse all other entertainments in dollar volume, and with the lines between play and work, virtual and real increasingly blurred, look more and more like the future.

©2006 Julian Dibbell (P)2007 Gildan Media Corp
社会科学

Play Moneyに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。