『Pick-Up』のカバーアート

Pick-Up

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

プレミアムプラン無料体験
プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

Pick-Up

著者: Charles Willeford
ナレーター: Benjamin Charles
プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,500 で購入

¥2,500 で購入

このコンテンツについて

First published as an unheralded paperback original, Pick-Up is an authentic underground classic, an explosive bulletin from the urban underbelly of mid-1950s America. It was Charles Willeford’s second novel, after a rough and wandering earlier life that had taken him from Depression-era hobo camps and soup kitchens to wartime battlefields. The unblinking story of two lost and self-destructive drifters - a failed painter working as a counterman in a cheap diner and a woman in flight from domestic violence - trying to find a place for themselves in the back streets of San Francisco, Pick-Up is hardboiled writing at its nihilistic best: Willeford’s preferred title for the book was Until I Am Dead. Its bleak vision of life beyond the edge is haunted by rape, racism, alcoholism, suicide, and inescapable poverty, yet shot through with a tenderness and compassion sustained against all odds in a society offering few breaks to its outcasts and misfits. Pick-Up’s many twists and violent turns culminate in an ending that continues to surprise, confirming it as what critic Woody Haut has called “a razor-sharp narrative that rips open the genre”.

©1967 Softcover Library, Inc. (P)2020 Audible, Inc.
ノワール 大衆小説 心理学 犯罪ドキュメンタリー
まだレビューはありません