Audible会員は対象作品が聴き放題、2か月無料体験キャンペーン中

  • Marketing Matters

  • Top Ten Tips to Achieve Discoverability in the New World of Publishing
  • 著者: Cassandra Carr
  • ナレーター: Paul Holbrook
  • 再生時間: 1 時間 10 分

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

2024年5月9日まで2か月無料体験キャンペーン中!詳細はこちらをご確認ください
会員は12万以上の対象作品が聴き放題、アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます。
『Marketing Matters』のカバーアート

Marketing Matters

著者: Cassandra Carr
ナレーター: Paul Holbrook
¥ 630で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥ 900 で購入

¥ 900 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら

あらすじ・解説

Cassandra Carr, an author of more than 40 works who also has 15 years of marketing experience and an MBA, offers writers 10 tips for marketing in the new age of publishing. The book is written in a concise, easy-to-understand format aimed at either beginning writers or any writer who struggles with marketing and promoting themselves and their books.

  • Tip #1: Understand branding and platform and the differences between them
  • Tip #2: Know what to do BEFORE your book launches
  • Tip #3: Know what to do AT and AFTER your book launch
  • Tip #4: Make a decision about blogging, touring, and hopping
  • Tip #5: Publish as frequently as you’re reasonably able to
  • Tip #6: Be a good citizen
  • Tip #7: Use social media and author pages to your advantage
  • Tip #8: Make your website and newsletter work for you
  • Tip #9: Create a marketing plan and actually use it
  • Tip #10: Don’t stop marketing yourself or your books

If the idea of promotion leaves you in a cold sweat, let an author who's been there and has the track record to prove it guide you on the simplest path to discoverability.

©2013-2014 Cassandra Carr (P)2014 Cassandra Carr

Marketing Mattersに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。