『How to Turn Objections to Your Advantage: In Person and on the Phone』のカバーアート

How to Turn Objections to Your Advantage: In Person and on the Phone

Ultra Rapid Practical Guides, Book 1

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
タイトルを¥630 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

How to Turn Objections to Your Advantage: In Person and on the Phone

著者: Tania Bianchi
ナレーター: Mary Jane Wells
タイトルを¥630 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

このコンテンツについて

Want to answer objections successfully and always have a ready answer?

This rapid guide reveals it all.

Discover how to:

  • Turn objections to your advantage
  • Avoid classic mistakes
  • Distinguish true or false objections
  • Calibrate “the handshake”
  • Preempt, leverage and reframe
  • Apply the “judo” technique
  • Overcome “I’m not interested”
  • Always have a ready answer
  • Fix appointments
  • Close agreements
  • Increase sales
  • Reach your objectives

... and so much more!

Want more sales? Looking for a new job?

Dreaming of getting more support from colleagues, associates and customers... in less time?

Whatever your goal, this rapid guide, with ready-made examples, will help you to achieve it.

Make those secrets your own and...your results will skyrocket.

How to Turn Objections to Your Advantage is written by international expert in communication sales techniques, motivation, and personal empowerment Tania Bianchi. In over 25 years, she has trained more than 27,000 managers and employees for hundreds of renowned commercial companies and multinational corporations such as Fiat, Lancia Automobiles, Technogym, Charming Hotels & Resorts of the World, Figurella, Soennecken, tour operators, software distributors, call centers, nonprofit organizations, cooperatives and banks.

©2018 Tania Bianchi (P)2020 Tania Bianchi
ビジネスコミュニケーション マネジメント・リーダーシップ リーダーシップ 出世
まだレビューはありません