
How to Create Your First Successful Email Marketing Campaign
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
期間限定
2か月無料体験
聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
¥500 で購入
-
ナレーター:
-
Simon Alison
-
著者:
-
Osric Griffiths
このコンテンツについて
Don’t send another marketing email to your contacts until you’ve followed these important steps. Learn step by step how to launch a successful email marketing campaign. Business and nonprofit organization can now follow steps in this short, concise, and simple manual to launch their first email marketing campaigns. The purpose is to:
- Build a whitelist of verified contacts
- To connect with customers during social distancing periods
- Update contacts on product launches, bulletins, etc., in a timely manner
- Market or sell goods and services remotely 24/7 by call-to-action messages
Since GDPR (General Data Protection Regulations) have become more stringent, individuals have found themselves foul of the law by sending unsolicited emails due to lack of business protocols and knowledge. Thanks to this proven communication manual, companies and individuals can now maintain their contacts legally and communicate effectively during this challenging period.
©2021 Osric Griffiths (P)2022 Osric Griffiths
まだレビューはありません