『Hacking the Human Mind』のカバーアート

Hacking the Human Mind

The behavioral science secrets behind 17 of the world's best brands

聴き放題対象外タイトルです。プレミアム会員登録で、非会員価格の30%OFFで予約注文できます。聴けるのは配信日からとなります。

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Hacking the Human Mind

著者: MichaelAaron Flicker, Richard Shotton
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,300で今すぐ予約注文する

¥2,300で今すぐ予約注文する

予約注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

BEHAVIORAL SCIENCE LESSONS FROM THE BEST

All marketers aim to learn from the best. But how do you identify the tactics responsible for a company’s success? A stab in the dark?

Here’s where behavioral science can help — because unlike much of marketing theory, it has a solid evidence base.

Spot the behavioral biases, and you can understand why a tactic works.

Get a Behavioral Superboost

Brands can be mystifyingly successful. Why are customers happy to pay a premium for things that should be free, like water; things that should be cheap, like milk; and things that would do the same job at half the price, like vacuum cleaners?

In Hacking The Human Mind, we identify the behavioral-based approaches that helped take 17 leading brands to the top. So you can learn from the winners and power-up your marketing.

©2025 MichaelAaron Flicker and Richard Shotton (P)2025 Macmillan Publishers International Limited
マーケティング マーケティング・セールス

Hacking the Human Mindに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。