『HBR Guide to Managing Stress at Work』のカバーアート

HBR Guide to Managing Stress at Work

HBR Guide Series

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

プレミアムプラン無料体験
プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

HBR Guide to Managing Stress at Work

著者: Harvard Business Review
ナレーター: Jonathan Yen
プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥1,700 で購入

¥1,700 で購入

このコンテンツについて

Are you suffering from work-related stress?

Feeling overwhelmed, exhausted, and short-tempered at work—and at home? Then you may have too much stress in your life. Stress is a serious problem that impacts not only your mental and physical health, but also your loved ones and your organization. So what can you do to address it?

The HBR Guide to Managing Stress at Work will help you find a sustainable solution. It will help you reach the goal of getting on an even keel—and staying there.

You'll learn how to: harness stress so it spurs, not hinders, productivity; create realistic and manageable routines; aim for progress, not perfection; make the case for a flexible schedule; ease the physical tension of spending too much time at your computer; and renew yourself physically, mentally, and emotionally.

©2014 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2022 Ascent Audio
ストレス管理 タイムマネジメント・生産性 出世 就職活動 自己啓発
まだレビューはありません