Audible会員は対象作品が聴き放題、2か月無料体験キャンペーン中
-
Dr. Tony Alessandra Interviews Phil Wexler on the Quest for Excellence
- ナレーター: Tony Alessandra
- 再生時間: 24 分
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
2024年5月9日まで2か月無料体験キャンペーン中!詳細はこちらをご確認ください
会員は12万以上の対象作品が聴き放題、アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます。
あらすじ・解説
Dr. Tony Alessandra interviews Phil Wexler on the quest for excellence. Phil Wexler discusses prescriptions for achieving customer service excellence. He differentiates between being an operations-driven company versus a customer-driven company. Phil also proposes creating demanding and complaining customers and the benefits of doing so. You need to set high expectations for your customers so that when they shop your competition, the competition pales by comparison to your company.
©1996 Dr. Tony Alessandra (P)2006 Dr. Tony Alessandra