
Data for the People
How to Make Our Post-Privacy Economy Work for You
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
期間限定
2か月無料体験
プレミアムプラン無料体験
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
¥2,600 で購入
-
ナレーター:
-
Barry Abrams
このコンテンツについて
Every time we Google something, Facebook someone, or just carry a phone, we create data. Yet, we do not benefit from this wealth of information as much as we should. Andreas Weigend - an advisor to Alibaba, BMW, Hyatt, MasterCard, and Lufthansa, among others - wants to change that. In Data for the People, he proposes six basic data rights that we all need to make better decisions. Big data is here to stay. The time has come to shift the balance of power back to the individual and find out how data is being used and what needs to change to make data work for you. Vital listening for anyone who owns a mobile phone, Internet connection, or even a debit card, Data for the People puts the power of data back into our hands.
©2017 Andreas Weigend (P)2017 HighBridge, a division of Recorded Books
まだレビューはありません