『Cyber Wargaming』のカバーアート

Cyber Wargaming

Research and Education for Security in a Dangerous Digital World

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

プレミアムプラン無料体験
プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

Cyber Wargaming

著者: Frank L. Smith III - Editor, Nina A. Kollars - Editor, Benjamin H. Schechter - Editor
ナレーター: Kyle Tait
プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

このコンテンツについて

Government, industry, and academia need better tools to explore threats, opportunities, and human interactions in cyberspace. The interactive exercises called cyber wargames are a powerful way to solve complex problems in a digital environment that involves both cooperation and conflict. Cyber Wargaming is the first book to provide both the theories and practical examples needed to successfully build, play, and learn from these interactive exercises.

The contributors to this book explain what cyber wargames are, how they work, and why they offer insights that other methods cannot match. The lessons learned are not merely artifacts of these games-they also shed light on how people interpret and interact with cyberspace in real life. This book covers topics such as cyber action during conventional war, information effects in conflict scenarios, individual versus group decision-making, the intersection of cyber conflicts and nuclear crises, business resilience, emerging technologies, and more.

Cyber Wargaming will be a vital resource for listeners interested in security studies and wargame design in higher education, the military, and the private sector.

©2023 Georgetown University Press (P)2024 Tantor
セキュリティ・暗号化 公共政策 国家安全保障・国際安全保障 政治・政府 自由・安全
まだレビューはありません