『Chaotics』のカバーアート

Chaotics

The Business of Managing and Marketing in the Age of Turbulence

プレビューの再生

Audibleプレミアムプラン30日間無料体験

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Chaotics

著者: Philip Kotler, John A. Caslione
ナレーター: Steven Menasche
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,600 で購入

¥2,600 で購入

このコンテンツについて

We have entered into an entirely new era, an age of increasingly frequent and intense periods of turbulence in the global economy. Unlike past recessions, today's crises have precipitated a need for businesses to develop a new mindset, one that takes into account intermittent periods of disturbance, allowing them to thrive while under the constant threat of chaos. Complete with metrics and measurements, Chaotics outlines a powerful new system for managing waves of uncertainty affecting customers, employees, and other stakeholders. In this climate of increased turbulence, no organization can survive with less.

©2009 Phillip Kotler and John A. Caslione (P)2017 Gildan Media LLC
マネジメント マネジメント・リーダーシップ マーケティング マーケティング・セールス 経済学 経済情勢
まだレビューはありません