『Becoming the Change』のカバーアート

Becoming the Change

Leadership Behavior Strategies for Continuous Improvement in Healthcare

プレビューの再生
プレミアムプランに登録する プレミアムプランを無料で試す
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。 *適用条件あり。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Becoming the Change

著者: John Toussaint, Kim Barnas, Emily Adams - contributor
ナレーター: Kyle Tait
プレミアムプランに登録する プレミアムプランを無料で試す

期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

このコンテンツについて

Health care is in the midst of a massive disruption. With financial structures in tatters and the future uncertain, this is the moment to begin the revolution. But first, leaders need to learn how to support staff at all levels as they make transformational improvements in care. This book demonstrates that real change is very personal and has to start at the top - whether you're an executive, governing board member, manager, or physician.

A powerful new approach to health-care leadership, this book showcases executives in health systems around the world as they: practice behavior-based solutions to organizational problems; learn how to support continuous improvement; be more present in their leadership role; learn how to reflect and assess themselves as leaders; and achieve better results for patients.

Drawing on a wealth of behavioral research, industry case studies, and personal insights from health-care professionals, the authors explore how change actually happens - throughout the whole organization. You'll learn how health-care systems led by people who are compassionate, principled, and engaged can undergo profound and lasting transformation. Find proven strategies for cultivating principle-driven behaviors that can turn the remotest possibilities on the health-care horizon into a new working reality.

©2021 McGraw Hill (P)2021 McGraw Hill
カスタマーサービス マネジメント・リーダーシップ マーケティング・セールス リーダーシップ
まだレビューはありません