 
                A Practical Guide to CBT for Work
Practical Guide Series
カートのアイテムが多すぎます
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
            
                    
                
      
  
            
            
        
カートに追加できませんでした。
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
しばらく経ってから再度お試しください。
            
                    
                
      
  
            
            
        
ウィッシュリストに追加できませんでした。
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
しばらく経ってから再度お試しください。
            
                    
                
      
  
            
            
        
ほしい物リストの削除に失敗しました。
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
しばらく経ってから再度お試しください。
            
                    
                
      
  
            
            
        
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audibleプレミアムプラン30日間無料体験
            
	
	
	
	
            
 
  
                オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
            
        
    
        
            
	
	
	
	
            
 
  
                オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
            
        
    
        
            
	
	
	
	
            
 
  
                30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
            
        
    
      
  
¥2,000 で購入
- 
    
        
 
	
ナレーター:
- 
    
    
                
 
Deirdra Whelan
- 
    
        
 
	
著者:
- 
    
    
                
 
Gill Garratt
このコンテンツについて
Maximise your happiness in the workplace. Stop negative thinking and tackle your problems at work using cognitive behavioural therapy (CBT).
Learn to control anger and frustration, reduce workplace anxiety and take control of your work-life balance by introducing CBT’s insights into your working day.
Full of real-life examples and useful exercises, this practical guide will help you to replace feelings of inadequacy and a lack of motivation with new ways of thinking, to help you work better with others and make you happier and more effective in the workplace.
©2012 Gill Garratt (P)2019 W. F. Howes Ltd
                        
 
  
まだレビューはありません
                 
            
        