
What I Do on the Page
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。
-
ナレーター:
-
Colby Elliott
このコンテンツについて
It’s no secret that amazing television starts with a great script.
But what makes a television screenplay compelling?
An effective screenplay is a blueprint, a loan application, and work order.
But first and foremost, it must be a work of art and a captivating read all on its own.
Using his script for the proposed reboot of Xena, Javier Grillo-Marxauch (Lost, The Witcher, The Dark Crystal: Age of Resistance) shares what he does to make a fascinating television screenplay, from the first slug line to the final fade to black.
©2022 Javier Grillo-Marxauch (P)2023 Last Word Audio