Washington Bridges Are Crumbling While Billions Go to Light Rail | Charles Prestrud
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
00:00 – Why bridges are closing now
01:00 – SR 410 over-height strike & long detours
01:48 – Aging closures: SR 165 Carbon River & SR 169 Green River
02:58 – Repair vs. full replacement; why replacements take years
04:33 – Underfunded maintenance: 3,000 bridges, 200+ in poor condition
07:19 – Deferred maintenance = higher costs
10:16 – Taxes vs. reprioritizing revenue; culvert lawsuit costs
14:02 – 2026 session: $1B preservation gap
14:50 – Sound Transit “enterprise initiative” vs. $30B overrun
16:13 – Ridership down, costs up; alternatives to rail
23:11 – Will Olympia bail out Sound Transit?
30:15 – Why tolls exist (520, 99, I-405)
Visit our homepage for the latest Washington news: https://washingtonpolicy.org
Sign up for our FREE newsletter: https://washingtonpolicy.org/signup
Follow us on our social platforms! Facebook: / washington.policy.center | X: https://x.com/wapolicycenter | Instagram: / washingtonpolicy | TikTok: / washingtonpolicy
まだレビューはありません