
WRP TV Episode 7: The Pitfalls of Google's Performance Max
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, Gary Reid is joined by Lucy and Jen to discuss Performance Max, an advertising format on Google. They cover topics such as the complexity of performance max, the importance of patience, the timing and planning of campaigns, the need for conversions and volume, the use of audience signals and assets, and the available bidding strategies. They also touch on the limitations of performance max, such as the lack of transparency and control, and the reliance on scripts for data insights.