Unsung Heroes: Inside NICC Operations and Customer Service Core
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
What truly makes an NICC educational experience high-quality? In this special Thanksgiving episode of The Catalyst, Director of Operations for Business and Community Solutions Kristi Flack reveals the detailed commitment of her team to flawlessly orchestrate everything from complex corporate training events to summer kids' camps. We explore the essential role of the Operations division as the ultimate generalists and information specialists, ensuring they always have a Plan B. Learn how prioritizing customer service and organizational excellence drives repeat business and builds strong workforce partnerships for NICC. Plus, stick around until the end for surprise testimonials celebrating their behind-the-scenes impact.
まだレビューはありません